Zalando – vrátenie tovaru, reklamácia
Online nákupy sú dnes bežnou súčasťou života. Ponuka online obchodov s oblečením je v súčasnosti široká a inak to nie je ani v e-shope Zalando. Zalando je jedným z popredných predajcov európskej online módy s ponukou oblečenia známych značiek, rovnako ako AboutYou.sk, Answear Sk či Factcool.
Hoci je nakupovanie online pohodlné a rýchle, má aj svoje nevýhody. Jednou z nich je, že si tovar nemožno vyskúšať. A to môže byť práve pri oblečení problém. Nesadne veľkosť, farba či strih nie sú podľa predstáv zákazníka. Ako teda na vrátenie tovaru v Zalando? Čo treba v Zalando k reklamácii tovaru a ako ju vykonať?
Obsah článku
KĽÚČOVÉ INFORMÁCIE:
- V prípade nesediaceho tovaru možno jednoducho vykonať vrátenie do 100 dní od doručenia zásielky, pričom Zalando neúčtuje žiadne poplatky za vrátenie.
- Pri poškodenom tovare môžu zákazníci reklamáciu prostredníctvom webovej stránky Zalando alebo cez zákaznícky účet, s možnosťou vrátenia peňazí do 14 dní po spracovaní reklamácie.
Zalando – vrátenie tovaru
Zalando ponúka široký výber dámskeho, pánskeho aj detského oblečenia, obuvi a doplnkov od približne 35 módnych značiek.
E-shop je rozdelený do prehľadných kategórií:
- Novinky
- Oblečenie
- Topánky
- Šport
- Doplnky (bižutéria, kabelky, batohy…)
- Designer
- Zľavy
Vysnívané módne kúsky možno jednoducho vyhľadávať aj pomocou vyhľadávacieho poľa.
Avšak ako to už pri nákupe oblečenie cez internet býva, nie vždy sadne zvolená veľkosť, prípadne nesedí strih alebo materiál. Ako uskutočniť cez Zalando vrátenie tovaru?
V Zalando vrátenie tovaru možno vykonať do maximálne 14 dní od doručenia zásielky a e-shop zákazníkovi vráti peniaze. Peniaze budú vrátené rovnakým spôsobom platby, akú zákazník použil pri nákupe.
V prípade, že zákazník za tovar platil prostredníctvom PayPal alebo bankovým prevodom, Zalando vráti peniaze do 5 pracovných dní po spracovaní skladom.
Pri platbe kreditnou kartou zákazník dostane svoje peniaze naspäť na rovnakú kartu, resp. bankový účet. V prípade, že zákazník za produkty platiť kreditom z darčekového poukazu, Zalando pri vrátení tovaru poukáže kredit zákazníkovi naspäť na Zalando účet.
Pri platbe na dobierku sa musí zákazník zaregistrovať a vrátiť tovar online. Peniaze za vrátený tovar mu budú potom poslané na bankový účet, ktorý uvedie pri registrácii.
Ak chce zákazník ušetriť, mal by využiť pri nákupe na Zalando cashbackový portál Tipli.sk. Získa tak určité percento z ceny nákupu späť.
Zalando – vrátenie tovaru formulár
Nesediace kúsky oblečenia či obuvi možno vrátiť nenosené do 100 dní. Zalando si za vrátenie tovaru poplatky neúčtuje.
Spoločnosť Zalando vrátenie tovaru veľmi zjednodušila. Vrátiť možno aj tovar z viacerých objednávok v rámci jednej zásielky. Avšak objednávky z partnerského e-shopu treba vrátiť zvlášť.
Tu sú kroky ako vrátiť tovar v Zalando:
- K vráteniu tovaru treba dať dohromady všetky potrebné dokumenty a položky, ktoré boli dodané s nákupom. Treba pripojiť potvrdenie o objednávke a štítok na vrátenie a produkty vrátiť v pôvodnom obale aj s dodaným príslušenstvom.
- Keď má zákazník všetky potrebné položky pohromade, môže začať proces vrátenia tovaru. Možno tak urobiť prostredníctvom webovej stránky Zalando alebo v mobilnej aplikácii.
- Po vyplnení Zalando vrátenie tovaru formulára je potrebné počkať na potvrdenie. Proces vrátenia tovaru nejaký čas trvá, spoločnosť má čas na vrátenie peňazí do 14 dní.
- Pri vrátení tovaru treba vrátené produkty zabaliť do pôvodného obalu a označiť štítkom na vrátenie a poslať poštou spoločnosti Zalando.
V prípade, že zákazník nemá prístup k vytlačeniu potrebného Zalando-vrátenie tovaru – formulára možno sa obrátiť na zákaznícky servis e-shopu, ktorý formulár zašle poštou.
Tovar objednaný z e-shopu Zalando a partnerského Lounge by Zalando treba vrátiť zvlášť. Postup je však podobný. Avšak na vrátenie do partnerského e-shopu má zákazník jeden mesiac. Kým v Zalando má zákazník na vrátenie tovaru až 100 dní.
Zalando – reklamácia tovaru
Stáva sa, že z e-shopu niekedy príde tovar poškodený alebo znehodnotený. Či už si to nevšimli v sklade alebo zásielku poškodili pri doručovaní nie je dôležité. Možno podať v Zalando reklamáciu. Ako už bolo spomenuté, cez Zalando – vrátenie tovaru – formulár.
Ak teda zákazník objaví v balíku poškodený tovar, má právo vykonať v Zalando reklamáciu tovaru a žiadať o vrátenie peňazí. Treba však vykonať niekoľko krokov k tomu, aby Zalando reklamácii tovaru mohlo vyhovieť.
Vo všeobecnosti, a je to tak aj pri Zalando reklamácii, treba vykonať niekoľko krokov:
- treba poškodenie nahlásiť a v e-shope Zalando reklamáciu podať prostredníctvom tlačidla na webe spoločnosti
- e-shop možno kontaktovať online alebo telefonicky, či vykonať reklamáciu prostredníctvom zákazníckeho účtu
- reklamovaný tovar treba vrátiť do 14 dní
- Zalando pri reklamácii zašle zákazníkovi spätný štítok k vráteniu tovaru, ktorý treba prilepiť na tovar zabalený v pôvodnom obale
- po spracovaní Zalando reklamácie zvyčajne zákazník dostane platbu v rovnakej forme, v akej zaplatil za nákup; ak platil kreditnou alebo debetnou kartou, spoločnosť Zalando zvyčajne vráti sumu do 14 dní
- ak bola platba vykonaná pomocou darčekového poukazu, spoločnosť Zalando pripíše sumu späť na ten istý poukaz
- ak zákazník platil prostredníctvom účtu PayPal, peniaze budú vrátené na ten istý účet
Okrem toho zákazník dostanete od spoločnosti Zalando potvrdzujúci e-mail, v ktorom budú uvedené podrobnosti o vrátení peňazí vrátane očakávaného času vrátenia peňazí.
Všetky ďalšie otázky týkajúce sa vrátenia tovaru, vrátenia peňazí či reklamácie poškodeného produktu možno získať na, ak si zákazník vyhľadá na Zalando kontakt. Ten možno nájsť na webe e-shopu.
Celkovo je reklamácia v Zalando poškodeného tovaru jednoduchý proces, ktorý si nevyžaduje veľa úsilia a spoločnosť Zalando zvyčajne vybavuje vrátenie peňazí rýchlo a efektívne.
Zalando kontakt
V e-shope Zalando tovar nemožno vymieňať. Nesediace kúsky oblečenie však možno vrátiť a zákazník dostane svoje peniaze naspäť. Vrátiť tovar možno do bezplatne do 100 dní od dátumu dodania, podobne ako tomu je aj u vrátenia tovaru About You.
V prípade, že zákazník potrebuje inú veľkosť, či si predstavoval produkt v inej farbe, pôvodnú objednávku treba vrátiť. Zákazníkovi bude vrátená celá suma, a potom si môže vytvoriť novú objednávku s lepšie sediacimi produktami.
E-shop Zalando možno kontaktovať prostredníctvom chatu, e-mailu alebo telefonicky. Zalando kontakt možno nájsť priamo na www.zalando.sk.
Chat s internetovým obchodom možno začať priamo na webe. Tam zákazník nájde aj formulár na zaslanie e-mailu.
Telefonicky možno Zalando kontaktovať od pondelka do piatku v čase od 8:00 do 20:00. Špecialisti v zákazníckom servise sú síce pripravení, ale prepojenie do zákazníckeho centra môže chvíľu trvať. Čakacia doba je podľa webu Zalando niekedy aj 2 minúty.
Zalando – e-shop s oblečením
Zalando je internetový obchod s módou, ktorý bol založený v roku 2008 v Berlíne a stal sa jedným z najobľúbenejších a najúspešnejších obchodov v odvetví elektronického obchodu. Spoločnosť ponúka širokú škálu štýlov a cien a stala sa základnou destináciou pre milovníkov módy v celej Európe.
So širokou ponukou produktov pokrývajúcou všetky aspekty módy vrátane obuvi, espadriliek, tašiek, doplnkov, spodnej bielizne a športového oblečenia je Zalando komplexným obchodom pre všetky módne potreby.
Zalando ponúka rozsiahly výber oblečenia a obuvi, v ktorom možno nájsť niektoré z najhorúcejších štýlov od svetoznámych značiek, ako sú Nike Jordan, Adidas, Vans, Reebok a SikSilk či Nike Tech Fleece.
Nájdu sa tu však aj o niečo menej známe značky, ako je Cellbes či G-Star Raw.
Exkluzívne ponuky Zalando poskytujú zákazníkom aj skvelý pomer ceny a kvality. Spoločnosť spolupracuje s módnymi návrhármi a influencermi na vydaní vlastných exkluzívnych línií a neustále aktualizuje svoju ponuku o nové produkty a zľavy.
Zľavy je možné získať aj prihlásením sa na odber newslettru na Zalando.
Program odmeňovania vernostných zákazníkov spoločnosti zabezpečuje, aby častí zákazníci mohli využívať výhodné zľavy a ponuky.
Medzi službami pre zákazníkov má Zalando vrátenie tovaru a tiež ponúka bezplatnú dopravu. Majú tiež komplexný tím služieb zákazníkom, ktorý je vždy pripravený pomôcť zákazníkom s akýmkoľvek problémom.
Nie je prekvapením, že Zalando sa stalo jedným z popredných e-shopov v Európe. Vďaka pôsobivému sortimentu kvalitných módnych výrobkov, bezkonkurenčným ponukám a skvelému zákazníckemu servisu je ľahké pochopiť, prečo sa spoločnosť stala takou populárnou.
V Zalando od športového oblečenia až po spoločenské kúsky
Spoločnosť Zalando je jedným z popredných predajcov európskej online módy. S viac ako 15 000 produktmi od rôznych značiek je Zalando komplexným obchodom so všetkým, čo sa týka módy.
Od bežného oblečenia až po formálne, Zalando má pre každého niečo a ponúka zákazníkom prístup k najaktuálnejšej a najštýlovejšej móde z celého sveta.
Pre mužov má Zalando pôsobivý výber topánok, športového oblečenia, džínsov, búnd, pleteného oblečenia, košieľ, doplnkov, obľúbených New Era šiltoviek či slnečných okuliarov a ďalších produktov.
Módny predajca má na sklade aj rozsiahlu ponuku športového oblečenia, ktorá zahŕňa všetko od bežného pouličného štýlu až po lyžiarske oblečenie. Výber zahŕňa pánske oblečenie od známych značiek, ako aj od nových značiek.
Aj ženy nájdu na Zalando široký sortiment módneho tovaru. Či už hľadajú šaty, topy, sukne, kombinézy, kabáty, tašky a kabelky alebo len dokonalý pár topánok, na Zalando určite nájdu niečo výnimočné. Okrem širokej ponuky obľúbených značiek má Zalando v ponuke aj kolekcie od začínajúcich návrhárov.
Dokonca aj deti môžu na Zalando nájsť módne kúsky do svojho šatníka. Vďaka výberu módneho oblečenia pre chlapcov a dievčatá si rodičia môžu byť istí, že nájdu niečo vhodné pre deti každého veku. V obrovskom výbere oblečenia pre deti si každý nájde niečo pre seba – od doplnkov až po športové oblečenie.