Mall – vrátenie tovaru, reklamácia

Internetové obchody a online objednávanie tovarov od oblečenia a topánok, cez hračky, športové náradie až po elektroniku je v súčasnosti absolútne bežnou záležitosťou. Jedným z najväčších online trhovísk na Slovensku je MALL.SK, ktoré ponúka tovar od takmer 700 predajcov. Stať sa však môže, že objednaný tovar nie vždy sedí či spĺňa predstavy zákazníka. Čo teda robiť v prípade, že zákazník nie je s tovarom spokojný? Ako funguje reklamácia na MALL.sk?

Jednou z možností je v MALL vrátenie tovaru. Pri nespokojnosti s výrobkom možno produkt do 14 kalendárnych dní vrátiť bez udania dôvodu. V prípade, že tovar vypovedá službu po tejto lehote možno uskutočniť v MALL reklamáciu.


Obsah článku


KĽÚČOVÉ INFORMÁCIE:

  • Vrátenie tovaru na MALL je možné do 14 dní bez udania dôvodu cez Packetu alebo na reklamačné oddelenie. Pri vrátení je potrebné dodržať postup určený spoločnosťou, vrátane starostlivého zabalenia tovaru.
  • Reklamácia tovaru na MALL SK je možná do 30 dní od doručenia objednávky s možnosťou vrátenia peňazí do štyroch týždňov.

MALL – vrátenie tovaru

Objednávanie tovaru z internetového obchodu je spojené vždy s istou dávkou neistoty. Nie vždy totiž zákazníkovi príde produkt, ktorý si objednal. Prípadne sa môže cestou poškodiť, nesedí veľkosť pri oblečení, či nezodpovedá vzhľad, farba či strih.

V takom prípade možno produkt vrátiť do 14 kalendárnych dní aj bez udania dôvodu. Lehota MALL vrátenia tovaru začína plynúť nasledujúci kalendárny deň po prevzatí tovaru.

Prostredníctvom MALL vrátiť tovar možno dvomi spôsobmi:

  • MALL vrátenie tovaru cez Packetu
  • MALL vrátenie tovaru odoslaním na reklamačné oddelenie

Vrátenie tovaru MALL umožňuje cez Packetu s dopravou zadarmo a dostupnosťou po celej Slovenskej republike. Postup pri vrátení tovaru MALL cez Packetu je jednoduchý. K vráteniu peňazí treba produkt uviesť do pôvodného stavu – teda tak, ako bol doručený.

Pri vrátení tovaru MALL treba zadať online požiadavku alebo písomne vyplniť tlačivo o odstúpení spotrebiteľa od zmluvy a priložiť ho k balíku. Balík treba starostlivo zabaliť. Packeta prijíma balíky s maximálnou hmotnosťou 10 kg.

Zásielku treba odniesť na podacie miesto, ktoré umožňuje odosielanie balíkov a vyžiadať si potvrdenie o odoslaní balíka. Po doručení a skontrolovaní vráteného tovaru MALL vráti peniaze spotrebiteľovi.

MALL vrátenie tovaru odoslaním na reklamačné oddelenie

Vrátiť tovar MALL do 14 kalendárnych dní možno aj odoslaní na reklamačné oddelenie. Výhodou je, že takto možno vrátiť aj väčšiu zásielku, vrátenie na reklamačné oddelenie je totiž bez obmedzenia veľkosti zásielky.

Možnosť vrátenia tovaru MALL na reklamačné oddelenie je tiež dostupná po celom Slovensku a cena dopravy závisí od dopravcu, ktorého si zákazník zvolí.

K MALL vráteniu tovaru na reklamačné oddelenie treba:

  • tovar uviesť do pôvodného stavu
  • zadať online požiadavku na vrátenie tovaru
  • zásielku starostlivo zabaliť, aby sa pri preprave tovar nepoškodil
  • balík označiť vratkou podľa pokynov MALL
  • zásielku treba poslať na reklamačné oddelenie zvoleným prepravcom na adresu Mall.sk – Helicar, Hala DC2, 900 55 Lozorno
  • MALL vráteniu zásielku skontroluje a po spísaní odstúpenia od zmluvy v 14-dňovej lehote vrátia peniaze

Možnosť vrátenia tovaru do 14 kalendárnych dní vyplýva zo zákona o ochrane spotrebiteľa a zákazník môže nevyhovujúci tovar vrátiť bez udania dôvodu.

MALL.SK vrátenie tovaru – ako postupovať

Na MALL.SK vrátenie tovaru možno uskutočniť do 14 kalendárnych dní od doručenie objednávky, a to bez udania dôvodu. Pri vrátení tovaru na MALL.SK by mali zákazníci postupovať podľa niekoľkých krokov.

MALL.SK vrátenie tovaru – postup:

  • Najprv by mali skontrolovať výrobok, ktorý majú v úmysle vrátiť a uistiť sa, že je stále v pôvodnom stave. Potom by mali kontaktovať zákaznícky servis MALL.SK a oznámiť mu, že chcú tovar vrátiť. Mali by uviesť číslo svojej objednávky, názov výrobku a dôvod vrátenia.
  • Keď zákazník dostane súhlas na vrátenie tovaru, mal by tovar zaslať späť na uvedenú adresu. Ak tovar vracia prostredníctvom kuriéra, mal by sa uistiť, že je tovar poistený a poskytne mu číslo na sledovanie. Je tiež dôležité, aby si zákazník poznačil ID zásielky na vrátenie a kedy položku(y) odoslal.
  • Po prijatí položky spoločnosťou MALL.SK by zákazníci mali dostať oznámenie a spoločnosť posiela peniaze na bankový účet bežne do 5 pracovných dní od obdržania zásielky na reklamačnom oddelení.
  • Je veľmi dôležité, aby si zákazníci pre svoju evidenciu uchovali kópie dokumentov o vrátení výrobku vrátane pôvodnej faktúry online a ID vratného balíka. To im poskytne dôkaz o tom, že výrobok bol vrátený, a pomôže im to tiež sledovať, kedy im bola vrátená suma.

Dodržiavaním týchto krokov môžu zákazníci zabezpečiť, aby bol ich proces vrátenia hladký a bezproblémový. Spoločnosť MALL.SK sa zaviazala poskytovať svojim zákazníkom čo najlepšie služby, takže zákazníci si môžu byť istí, že ich skúsenosti s vrátením tovaru budú pozitívne.

MALL reklamácia tovaru

Spokojnosť zákazníkov je pre MALL.SK veľmi dôležitá a spoločnosť chce zabezpečiť, aby všetci zákazníci mali pri nakupovaní čo najlepší zážitok. Ak je s výrobkom niečo v neporiadku, zákazníci môžu mať podať reklamáciu alebo vrátiť tovar.

MALL reklamácia prebieha trochu inak ako vrátenie tovaru bez udania dôvodu. Na vybavenie reklamácie má totiž spoločnosť lehotu 30 kalendárnych dní, ktorá začína plynúť od doručenia všetkých potrebných náležitostí.

V prípade, že sa zákazník rozhodol v MALL reklamovať tovar, treba reklamovaný produkt očistiť, odstrániť z neho všetky tekutiny a v prípade zariadenia, napríklad mobilu, si treba uložené dáta zálohovať.

MALL prijme reklamovaný tovar na posúdenie a opravu. Ak sa tovar už nedá opraviť, možno s predajcom riešiť výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí.

Pri reklamovaní notebooku, mobilu či tabletu treba myslieť na zálohovanie uložených dát. Pri oprave v servise totiž uvedú zariadenie do továrenského nastavenia.

MALL.sk musí vybaviť reklamáciu v zákonnej lehote

Môže sa stať, že hoci výrobok zákazníkovi po doručení vyhovuje, pri používaní zistí, že nefunguje tak, ako má, prípadne nefunguje vôbec. Práve na takého prípady sa vzťahuje MALL reklamácia. Ako pri nej však postupovať?

  • Najskôr by sa zákazníci mali obrátiť na oddelenie služieb zákazníkom spoločnosti MALL.SK, a to buď e-mailom, alebo telefonicky. Zákazníci by mali v sťažnosti uviesť všetky potrebné informácie, ako napríklad číslo objednávky, názov výrobku, opis problému, fakturačnú adresu a e-mailovú adresu spojenú s účtom MALL.SK. Zákazníci by mali pripojiť aj fotografiu, ak sa domnievajú, že môže byť užitočná pri riešení problému.
  • Po podaní sťažnosti tímu služieb zákazníkom spoločnosti MALL.SK by mali zákazníci ponechať svoj prípad otvorený a pravidelne ho sledovať, ak nedostanú odpoveď. Zvyčajne sa to dá urobiť tak, že opätovne kontaktujú tím služieb zákazníkom s číslom objednávky a stručným opisom problému.
  • Ak chcú zákazníci vrátiť tovar spoločnosti MALL.SK, mali by tento proces začať čo najskôr. Najprv by mali zákazníci kontaktovať tím služieb zákazníkom MALL.SK a informovať ho o tom, že tovar vracajú. MALL.SK poskytne zákazníkom štítok na vrátenie tovaru a pokyny na správne zabalenie a odoslanie tovaru. Zákazníci môžu byť tiež požiadaní, aby poskytli ďalšiu dokumentáciu na podporu svojho vrátenia.
  • Po prijatí položky spoločnosťou MALL.SK by mali byť zákazníci pripravení na vrátenie peňazí. V závislosti od typu výrobku môže vrátenie peňazí trvať až štyri týždne. Vo väčšine prípadov by zákazníci mali dostať e-mail s potvrdením o vrátení peňazí.

V prípade nejasností sa možno obrátiť na zákaznícky servis MALL.SK kvôli reklámacii tovaru.

Internetový obchod MALL.SK

Mall.sk je internetový obchod na predaj produktov z celého sveta. Na slovenskom trhu pôsobí od roku 2005. Len za posledný rok sa MALL.SK stalo internetovým trhoviskom s ponukou produktov z takmer 700 e-shopov, ktoré tak možno nájsť na jednom mieste.

V ponuke je viac ako jeden milión produktov. Popri tradičných kategóriách produktov na MALL.SK možno nájsť športové a outdoorové vybavenie, hudobné nástroje či záhradné trampolíny či kosačky.

Objednávku z internetového obchodu MALL.SK si možno vyzdvihnúť vo viac ako 1 500 výdajných miestach po celom Slovensku.

Od roku 2016 je MALL.SK súčasťou MALL Group a od roku 2022 je súčasťou popredného online trhoviska Allegro Group. Okrem Slovenskej republiky, pôsobí MALL.SK aj v Česku, Poľsku, Maďarsku, Slovinsku a Chorvátsku. Portfólio skupiny kombinuje dve hlavné oblasti:

  • e-commerce
  • finančné služby pre internetové nakupovanie

Mall.sk ponúka široký výber produktov vrátane elektroniky, kníh, módy, hračiek, šperkov, domácich potrieb a ďalších. Zákazníci môžu nakupovať podľa kategórií alebo vyhľadávať konkrétny tovar. Všetky objednávky sú im bezplatne doručené priamo domov.

Stránka ponúka aj zľavy, špeciálne ponuky a vernostné odmeny. Zákazníci môžu využívať aj newsletter MALL.SK, ktorý im poskytuje najnovšie novinky a ponuky.

MALL.SK sa pýši tým, že ponúka bezpečné nakupovanie. Ich servery sú chránené najnovšou šifrovacou technológiou SSL a všetky platby sa spracúvajú prostredníctvom bezpečných bankových partnerov.

Okrem ponuky veľkého výberu produktov poskytuje Mall.sk aj rôzne služby, ako napríklad finančné riešenia a zákaznícky servis. Ich cieľom je poskytnúť svojim zákazníkom čo najlepší zážitok z nakupovania.

Mall.sk je skutočne internetový obchod, ktorý sa oplatí vyskúšať. Vďaka širokej ponuke produktov, zľavám a vernostným odmenám dokáže zákazníkom poskytnúť vynikajúci nákupný zážitok. Či už človek nakupuje pre seba alebo pre niekoho iného, Mall.sk má pre každého niečo.